Nog 19 nachtjes - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Veerle Kesteren - WaarBenJij.nu Nog 19 nachtjes - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Veerle Kesteren - WaarBenJij.nu

Nog 19 nachtjes

Door: veerlevankesteren

Blijf op de hoogte en volg Veerle

04 Januari 2012 | Nederland, Dedemsvaart

Hoi allemaal!
Nog 19 nachtjes, en dan gaat het grote avontuur beginnen. Gisteren hebben we met Christine (de vrouw die alles voor ons regelt in Gambia) de laatste dingen besproken. Wij worden maandag 23 januari vanaf het vliegveld in Banjul opgehaald door Christine en Alhagy. We rijden dan naar de compound (in Mediana) waar Christine altijd verblijft. Daar blijven we een nacht slapen, omdat het niet te doen is om 's avonds op onze compound te arriveren.
De volgende dag vertrekken we naar Jambanjelly, en kunnen we ons onderkomen zien! De eerste week zullen we met name veel dingen regelen en alvast een kijkje nemen op de stageschool. En natuurlijk eens even kijken hoe goed het strand daar bevalt! De naam (paradise beach) zegt lijkt mij al genoeg! :)

Christine had gisteravond ook nog een leuke verrassing voor ons: ze had al twee simkaarten voor een Gambiaans nummer. Mij bellen is waarschijnlijk erg duur, maar als je het leuk vindt, moet je me maar even berichten! Dan krijg

Maar eerst nog 19 nachten in Nederland. Morgen ga ik lekker met Frank naar Zeeland, uitwaaien en leuke dingen doen. Dan de laatste dagen stage, de laatste verslagen en de koffer natuurlijk pakken!

Ik zou het leuk vinden om af en toe te kunnen lezen hoe het in Nederland gaat, dus een reactie is altijd welkom!

  • 04 Januari 2012 - 16:30

    Judith:

    o, wat kijken jullie er naar uit! En wat hebben jullie het goed voorbereid, complimenten!
    Natuurlijk verheugen wij ons ook op die reis van jullie: hier heerlijk rustig, en het vooruitzicht om jullie een week te bezoeken in april ;-)
    liefs, Judith

  • 05 Januari 2012 - 09:55

    Johanna Gercama :

    He Veerle! Wat vet dat je naar Gambia gaat! Je gaat daar stage lopen heb ik begrepen? Hoe lang ga je? Ik wil je alvast heel veel plezier en succes wensen!
    Liefs Johanna (OE310)

  • 05 Januari 2012 - 12:24

    Merle:

    Ik heb er zin in!!! :-)

  • 20 Januari 2012 - 18:41

    Marian:

    Ha lieve Veerle,
    Ik ga je volgen op de blog! Spannend zeg, je gaat gewoon al bijna weg!
    Wel superleuk dat je je droom gaat volgen en gaat stagelopenin het buitenland!
    Succes en geniet bovenal van alle leuke, soms spannende en verwarrende dingen!
    Liefs

  • 22 Januari 2012 - 16:58

    Marieke Scholten:

    hee Veerle!

    Net op de valreep van NL naar Gambia.

    Héél véél suc6!!!

    Groetjes,

    Marieke

  • 23 Januari 2012 - 21:04

    Ruben:

    Knappe foto, doe je goed!!

  • 25 Januari 2012 - 12:30

    Anne-Marijn:

    Haaa Veerle!

    Toch een paar keer aan je moeten denken maandag en de afgelopen dagen! Ben je goed aangekomen? Een goede reis gehad?? Hoe is het land en de temperatuur?? :D Heerlijk he?! Wat een super vet avontuur! Ik ben best een beetje heel erg jaloers! :( Geniet er van meis! Ik kijk uit naar je eerste blog mét heel veel foto's vanuit Gambia!! Kej?? Geniet geniet geniet! De tijd vliegt, dus geniet heel bewust! Wil ik je echt meegeven! hihi!

    Liefs Anne-Mairjn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dedemsvaart

Stage in Gambia!

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2012

17 t/m 27 april

19 April 2012

De Bushtrip

13 April 2012

29 maart t/m 11 april

29 Maart 2012

22 t/m 28 maart

22 Maart 2012

15 t/m 21 maart
Veerle

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 22182

Voorgaande reizen:

06 November 2013 - 28 Januari 2014

Ethiopië

23 Januari 2012 - 27 April 2012

Stage in Gambia!

Landen bezocht: